רהיטי וניטאג'
ירכא
1330 צפיות

על המקום

רהיטי וינטאג' בירכא

רהיטי וינטאג' בירכא הינו מרכז לעיצוב הבית שהוקם על מנת להציג ריהוט וינטאג' יוקרתי ומגוון לבית תוך דגש על איכותי יופי ואמינות ללא פשרות.

מה ניתן למצוא אצלנו?

באולם התצוגה של רהיטי וינטאג' בירכא תוכלו לצפות ולבחור ריהוט יוקרתי שמשנה את האווירה בבית והופך אותו לאלגנטי יותר.

חדרי שינה, פינות אוכל וסלונים הם לא כמו שהיו בעבר, הם השימוש היומיומי שלנו אך גם הדרך לתחושה ואווירה נעימה בבית והדרך שלנו להרשים את האורחים שלנו בבחירת ריהוט ועיצוב יוקרתי לבית המשרה על האורחים אווירה מהנה של פאר והדר.

ברהיטי וינטאג' בירכא תמצאו רהיטי יוקרה מודרניים לבית במחירים מיוחדים. היתרון שלנו הוא שאנו מייבאים בעצמנו את הריהוט, עובדים עם נגרים בעבודת יד, דואגים להביא ולהציג בפני הלקוחות רהיטי יוקרה לשדרוג הבית במחירים הוגנים במיוחד.

כשתגיעו לאולם התצוגה תוכלו לראות את המגוון הרחב של הרהיטים המיוחדים והייחודיים  שלנו המיובאים מאירופה הקלאסית וכוללים: רהיטים וסלונים תוצרת איטליה, מערכות ישיבה ייחודיות, כורסאות תוצרת חו"ל, חדרי שינה, מזנונים וחיפויי קיר, שולחות סלון, מזרנים, פינות אוכל, חפצי נוי ועוד...

למה אנחנו?

ראשית והכי חשוב- השירות!

בבואך לאולם התצוגה ילווה אותך הצוות המקצועי במתן עצות וטיפים המתואמים לצרכיך ולתקציבך. ניסיון השנים והידע המקצועי של הצוות יאפשרו לך לדעת ביעילות ובמהירות מה דרוש לך ומה הטעם והעיצוב של הריהוט המבוקש. תזכו לקבל יחס אישי וחם, מחיר אטרקטיבי יחסית לשוק ושירות חם מכניסתכם לאולם התצוגה ועד לביתכם עם רהיטים באיכות הגבוהה ביותר בארץ  הכוללים הובלה והרכבה, אחריות ושירות של שנים.

הסיור הווירטואלי ברהיטי וינטאג' בירכא

מטרתו של הסיור הווירטואלי הוא להמחיש את המקום באופן הכי אמתי שיש ולתת לצופים את ההרגשה שהם מטיילים בתוך אולם התצוגה באופן מוחשי.

כשתכנסו לסיור הווירטואלי תצפו ב 360 מעלות בכל המקומות באולם התצוגה החל מהכניסה דרך מגון רחב של פינות ישיבה וסלונים, חדרי שינה, פינות אוכל ועוד...

אומרים שתמונה אחת שווה 1,000 מילים, אז תארו לכם למה שווה סיור ווירטואלי שלם?

פשוט כנסו לסיור הווירטואלי, טיילו וסיירו במקום, הציצו על המגוון העצום שיש לרהיטי וינטאג'    להציע, סמנו מוצרים שמצאו חן בעיניכם ותבואו מוכנים.

בואו לבקר...

רהיטי וינטאג' , 8533, ירכא  (לחצו על ה WAZE  בסיור והגיעו ליעד)

שעות פתיחה:ימים ב'- ש'  10:00-19:00

                     ימי א'- סגור

 

סרוק אותי!

סרוק אותי!
סרוק את הברקוד של רהיטי וניטאג' דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

מפת הגעה

סרטים