משתלת שלומית | משתלה בקריות
קרית ביאליק
1361 צפיות

על המקום

שעות פתיחה:

ימים א'-ה' 8:00-20:00

ימי שישי 8:00-16:00

ימי שבת- סגור.

משתלת שלומית בכפר ביאליק

משתלת שלומית בכפר ביאליק הינה משתלה גדולה ומובילה בארץ  המספקת מגוון רחב ביותר של כל סוגי הצמחייה, אביזרי נוי וגן, דשאים סינטטיים, אביזרי השקיה ועוד...

מה ניתן למצוא אצלנו?

משתלת שלומית, הממוקמת בלב ליבה של כפר ביאליק ניתן למצוא את כל מה שדמיינתם לעיצוב הבית, הגינה והחצר הכוללים מגוון רחב של צמחי בית, צמחי חוץ, מוצרי נוי, דשא, דשא סינטטי, ברכות דגים וכדי חרס, כדים מיוחדים, צמחי תבלין, מתנות ומוצרי גינון הכוללים כלי עבודה, מוצרי השקיה, דישון והדברה ועוד...

בין מוצרינו, תוכלו למצוא מגון רחב של כלי עבודה וכלי גינון, אביזרים לבעלי חיים, עציצים ופרחים, צמחי משי, כדים מיוחדים, מתנות וכלי זכוכית, אביזרים נלווים, שיחים, עצים, מטפסים, ריצוף ואבני דרך ועוד מגוון רחב של מוצרים המיועדים לבית ולגן.

למה אנחנו?

משתלת שלומית הוקמה בשנת 1984 ובעלת ניסיון של למעלה מ 30 שנה בתחום תרבות הדיור ועיצוב הבית, הגינה והחצר. הצוות המסור במשתלת שלומית מעניק ייעוץ אישי ומקצועי הכולל ליווי והכוונה עבור הלקוחות לפי טעמם האישי בעיצוב הבית והגן.

לכן מרגע כניסתכם למשתלת שלומית, הצוות שלנו ילווה אתכם עד לבחירתכם הסופית.

הסיור הווירטואלי בפורטל עיצובים 360.

מטרתו של הסיור הווירטואלי הוא להמחיש את המקום באופן הכי אמתי שיש ולתת לצופים את ההרגשה שהם מטיילים בתוך המשתלה באופן מוחשי.

כשתכנסו לסיור הווירטואלי תצפו ב 360 מעלות בכל המקומות במשתלה החל מהכניסה דרך מגון סוגי העצים לבית ולגן, דרך אגף המתנות המרשים והאביזרים הנלווים, כדי החרס, וצמחי הנוי, צמחי הבית וצמחי הגן וכו'...

במידה וחשבתם בדיוק לעשות שיפוץ קטן, לשדרג את הגינה או המרפסת, רכשתם דירה חדשה וכל סיבה אחרת שתגרום לכם לרצות לדמיין ולחשוב על העיצוב המושלם עבורכם, זו בדיוק הסיבה למה לצפות בסיור הווירטואלי של משתלת שלומית בפורטל עיצובים 360.

פשוט כנסו לסיור הווירטואלי, טיילו וסיירו במקום, הציצו על המגוון העצום שיש למשתלה להציע, סמנו מוצרים שמצאו חן בעיניכם וכמובן תתחילו לעצב את מה שאתם אוהבים.

אנחנו כאן בשבילכם...

החקלאים 15, כפר ביאליק (לחצו על הWAZE  בסיור והגיעו ליעד)

שעות פתיחה:ימים א'-ה' 8:00-20:00

                      ימי ו'- 8:00-16:00

 

סרוק אותי!

סרוק אותי!
סרוק את הברקוד של משתלת שלומית | משתלה בקריות דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

מפת הגעה

סרטים