לגאסי אודיו
קריית אתא
1480 צפיות

על המקום

לגאסי אודיו
מיקום: צומת קרית אתא

שרגי 

חנות סטריאו וקולנוע ביתי לגאסי אודיו

שעות פתיחה:
א'-ה': 10:00-18:00
שישי: 09:30-13:00
שבת: סגור!

מערכות סטריאו וקולנוע ביתי איכותייות כדאי לדעת היכן לקנות. חברת לגאסי אודיו מתמחה בתחום וגאה להציע לקהל הלקוחות שלה שירות ברמה מאוד גבוהה.

רשת החנויות מציעה מבחר גדול של מערכות סטריאו, מערכות קולנוע ביתיות, מערכות בית חכם ושפע של טלוויזיות ומסכים.

נשמח לענות לכל שאלה הקשורה לתחום ולייעץ לכם בדרך לרכישת המוצר המתאים ביותר. המבחר הקיים היום בשוק עצום, ללא עין מקצועית נראה כי כל המוצרים זהים. אך ההבדלים הקטנים הם שקובעים את איכות המוצר ואת ההתאמה שלו לצרכים שלכם.

חנות האודיו-וידאו לגאסי אודיו היא מותג מוכר בתחום הסטריאו מאז שנת 1997. כל אנשי הצוות מחזיקים בניסיון הדרוש ומוכרים כמומחים בעלי שם בתחום. נשמח לענות לפנייתכם באמצעות אתר האינטרנט שלנו, פניות טלפוניות והגעה אל הסניף.

מה תמצאו באולמות התצוגה שלנו?
א. מערכות סטריאו מסוגים שונים וטווחי מחירים משתנים. 
ב. מערכות קולנוע ביתיות באיכות גבוהה לצד מערכות פשוטות יותר. 
ג. מבחר מסכים כולל 4k : LED
ד. הצגה של מערכות בית חכם. 
ה. כל מותגי החשמל המובילים.

בין לקוחות החנות אפשר למצוא המון לקוחות קבועים אשר חוזרים שוב ושוב אל חנויות הרשת. השירות האדיב, המבחר והאיכות, מרכיבים יחד את המוניטין הטוב של חנויות הרשת.

חנות האודיו וידאו לגאסי אודיו היא המקום בו תמצאו גם אתם מערכת קולנוע או מסך טלוויזיה איכותי. נציין כי שירותי החנויות ניתנים גם למגזר העסקי והציבורי.

מערכות בית חכם
בין קהל הלקוחות אפשר לפגוש כאלו אשר מכירים היטב את התחום ואת מערכות הבית החכם, אל מול אחרים אשר אינם מודעים לאפשרויות הקיימות. הצוות המקצועי של לגאסי אודיו מתמחה בתכנון מערכות בית חכם המאפשרות התקנת פתרונות הפצת מוזיקה ושליטה מרחוק על מכשירי החשמל בבית.

אם אתם נמצאים במהלך שיפוץ הבית הרשו לנו לייעץ לכם ולהציג בפניכם את הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום.

הסיור הווירטואלי מעניק לכם הצצה ראשונית אל חנויות הרשת. כאן תוכלו להתבונן במבחר המוצרים ולקבל מושג ראשוני אודות הצפוי לכם. את מוצרי החשמל ניתן לרכוש גם אונליין באתר של לגאסי אודיו. נשמח לארח אתכם בחנויות ולספק פרטים נוספים על כל המוצרים, צוות חנות אלקטרוניקה לגאסי אודיו.

סגור

כניסה

לגאסי אודיו - חניה

 

סרוק אותי!

סרוק אותי!
סרוק את הברקוד של לגאסי אודיו דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

מפת הגעה