קלוס ארונות הזזה - סניף פתח תקווה

לא נמצא.





לתוצאות חיפוש תואמות עבור:
קלוס ארונות הזזה - סניף פתח תקווה - לחץ כאן


ייתכן שהדף לא קיים בפורטל
הפורטל ממליץ לכם לחפש תוצאות תאומות. על פי החיפוש שלכם

רשת kloss ארונות הזזה

סניף פתח תקווה

בן ציון גליס 9, פתח תקווה

שעות פתיחה: ימים א'- ה' בין השעות 9:30-21:30

                     ימי ו'         בין השעות 9:30-14:00

                    מוצ"ש        בין השעות 19:00-22:00


חברת kloss הוקמה בשנת 1998 והחלה את דרכה כעסק משפחתי לייצור ארונות הזזה.  מאז ועד היום ולאחר התפתחות רבה בפיתוח, ייצור, עיצוב ותכנון אנו מציעים עבורכם את מגוון פתרונות  האחסון המקוריים והמותאמים אישית של מערכות אחסון, ארונות הזזה, חדרי ארונות ועוד.

מה ניתן למצוא אצלנו?

חברת קלוס המובילה את השוק בישראל בייצור מערכות אחסון הכוללת תכנון וייצור ארונות קיר, ארונות הזזה, ארונות טלוויזיה וחדרי ארונות כאשר תוכלו להיות חלק מהתכנון המתקדם ובחירת העיצוב של פתרון האחסון עבורכם וכל זאת בעזרת הצוות המקצועי של רשת קלוס שילווה אתכם.

יש לציין כי הרשת משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, במערכות פרזול חדישות ובחומרי הגלם הטובים בעולם, אשר עומדים בדרישות התקן הישראלי והאירופאי.

באולם התצוגה של kloss בסניף פתח תקווה תוכלו לראות המגוון הרחב של ארונות הקיר, ארונות הזזה, ארונות טלוויזיה וחדרי ארונות המתוכננים ומעוצבים תוך הבנה מעמיקה בהנדסת אנוש ובתרבות הדיור הישראלית.

kloss מציעה לקהל לקוחותיה מבחר מדהים של עיצובים יוקרתיים, בשלל צבעים ודגמים וכן אפשרות להתאמה אישית של העיצוב עפ"י אופיו וטעמו של הלקוח.

למה אנחנו?

ראשית והכי חשוב- השירות!

בבואך לאולם התצוגה ילווה אותך הצוות המקצועי במתן עצות וטיפים המתואמים לצרכיך ולתקציבך. ניסיון השנים והידע המקצועי של הצוות יאפשרו לך לדעת ביעילות ובמהירות מה דרוש לך ומה הטעם והעיצוב של הריהוט המבוקש. תזכו לקבל יחס אישי וחם, שירות מכניסתכם לאולם התצוגה ועד לביתכם עם חדרים וארונות באיכות הגבוהה ביותר.

אנו משלבים בין טכנולוגיה מתקדמת לתכנון וייצור פתרונות אחסון לבין עיצוב אלגנטי ומלוטש. אנו משתמשים במנגנונים מתוחכמים לשיפור נוחות השימוש הכוללים מגוון רחב של פתרונות אחסון  החל מארונות הקיר וההזזה ועד לחדרי הארונות המתוכננים שלנו.

הסיור הווירטואלי בזולה חדרי ילדים & kloss  ארונות הזזה

מטרתו של הסיור הווירטואלי הוא להמחיש את המקום באופן הכי אמתי שיש ולתת לצופים את ההרגשה שהם מטיילים בתוך אולם התצוגה באופן מוחשי.

כשתכנסו לסיור הווירטואלי תצפו ב 360 מעלות בכל המקומות באולם התצוגה החל מהכניסה דרך אולם התצוגה המגוון של ארונות הקיר וההזזה וחדרי הארונות.

אומרים שתמונה אחת שווה 1,000 מילים, אז תארו לכם למה שווה סיור ווירטואלי שלם?

פשוט כנסו לסיור הווירטואלי, טיילו וסיירו במקום, הציצו על המגוון העצום שיש ל kloss ארונות הזזה להציע, סמנו מוצרים שמצאו חן בעיניכם ותבואו מוכנים.