קינג רויאל גאלרי
קרית עקרון
1284 צפיות

על המקום


קינג רויאל – סניף גלארי

סניף בילו: צומת בילו בית קינג רויאל גלארי

שעות פתיחה:  ימים א'-ה' 9:00-21:00

                        ימי ו'  9:00-14:00

חברת קינג רויאל מזרנים אורתופדיים מתמחה בייצור ושיווק מזרנים ופתחה סניף חדש לרשת בבילו. סניף גלארי מתמחה במזרנים ויחד אם זאת בריהוט איכותי לכל הבית.

מה ניתן למצוא אצלנו?

בקינג רויאל גלארי בצומת בילו תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של מזרונים אורתופדיים מהשורה הראשונה. ובמגוון רחב של ריהוט כגון מיטות, מיטות מתכווננות, ספות לנוער ועוד.

אנו מתמחים בהתאמת השינה ללקוח ולרצונותיו ומאמינים כי שינה טובה היא הבסיס לבריאות ולימים רגועים ונינוחים יותר.

ממגוון המזרנים הרחב תוכלו למצוא אצלנו בסניפים: מזרון אופרה ויסקו אורתופדי, מזרון אקסטרה פילוטופ, מזון ביג פילוטופ, מזרון בראון פילוטופ, מזרון דגם ניו יורק, מזרון דגם ספארי ועוד.

למה אנחנו?

קינג רויאל מתמחה בייצור ושיווק מזרונים אורתופדיים כבר למעלה מ 15 שנים כאשר מערך הייצור הוא בציוד חדיש ומשוכלל המביאים להקפדה ללא פשרות ברמת הביצוע והגימור של כל מזרון.

לקינג רויאל פתרונות אידיאליים לשינה ולאירוח המותאמים במיוחד עבור הלקוח והכל תוך שמירה והקפדה על בריאות הגב, נוחות השינה ואיכות המיטה והמזרן.

מזרני קינג רויאל עשויים מהחומרים המעולים ביותר ועוברים תהליכים קפדניים של בקרת איכות החל מהקפיצים האיכותיים דרך חומרי הריפוד ועד לחוטי התפירה.

קינג רויאל- תעשיות מזרנים אורתופדיים בבילו מעניקה אחריות מלאה על כל המזרנים ומאמינה בנתינת מענה ושירות ותמיכה עבור לקוחותיה גם לאחר רכישת המזרן.

קינג רויאל גלארי בצומת בילו מרכז בתוכו את כל מה שאתם זקוקים לו בדירה שלכם החל מפתרונות שינה ועד ספות, סלונים, שולחנות סלון וכסאות, כורסאות מעוצבות, ספות נוער ועוד מגוון רחב של ריהוט איכותי לבית.

הסיור הווירטואלי ברהיטי קינג רויאל

על מנת להמחיש לכם את המקום עוד לפני הגעתכם, אנו מזמינים אתכם לצפות בסיור הווירטואלי של קינג רויאל- מזרנים אורתופדיים ולראות המקום בסיור של 360 מעלות בו תוכלו לראות את מגוון המוצרים הרחב שלנו, את המקום שלנו ואת מתחם התצוגה החדש- קינג רויאל גלארי בצומת בילו.

קינג רויאל מזמינה אתכם הלקוחות להצטרף ולקחת חלק מעולם של שינה ביראה וטובה לאורך שנים ארוכות ומפנקות.

 

סרוק אותי!

סרוק אותי!
סרוק את הברקוד של קינג רויאל גאלרי דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

מפת הגעה

סרטים