אבן אם
באקה אל גרביה
1451 צפיות

על המקום

אבן אם - אבנים טבעיות מרחבי העולם

בקה אלגרביה מחלף בקה, אזור תעשייה.

( חצי דקה מהמחלף)

לחץ להגעה ב - WAZE

אבן אם הוא המרכז הייחודי בארץ לייבוא ושיווק אבנים טבעיות לבנייה, חיפוי, ריצוף וקירוי. ייעוץ אדריכלי והכוונה מקצועית.

אבן אם משווקת את כל סוגי האבנים הטבעיות לבנייה הנחצבות בישראל.

 

מה ניתן למצוא אצלנו?

באולם התצוגה הרחב של אבן אם תוכלו למצוא את מגוון רחב של כל מה שהופך את חיי היום יום בבית לחיים נוחים, נעימים ויוקרתיים.

היתרון שלנו הוא ניסיון רחב השנים בחיפוי ועיצוב אבנים.

מי שמוביל את אבן אם הוא האדריכל רסמי חוסיין בעל ניסיון של שנים באבנים הן כייבואן והן כאדריכל ומעצב פנים. במהלך שנות עבודתו למד להכיר ולהעריך את יתרונותיה של האבן הטבעית. מכיוון שאבנים טבעיות הן ייחודיות ומסייעות בשמירה על איכות הסביבה, שאיפתו של רסמי הייתה לייבא לארץ את מיטב האבנים הטבעיות מרחבי העולם ולהקים את אבן אם כמשווקת ראשית.

אצלנו באבן אם תוכלו למצוא מגוון רחב של בריקים וחיפוי בריקים, אבן ירושלמית/ אבן מקומית, אבן חירבה, אבן ירדנית, אבן כורכר, אבני מדרך/ אבן גן, ריצוף שיש ייחודי, אבנים חסינות אש- אבן שמוט, אבן קוורץ, אבן צפחה, אבן בזלת, אבן טרוורטין, אבן טרסה, אבני טרצו ועוד.

ריצוף עתיק

אצלנו באבן אם תוכלו למצוא ריצוף עתיק מאבן טבעית. השילוב בין טכנולוגיה חדשנית לבין נראות עתיקה ומרהיבה הוא שילוב מנצח וכדי להביא זאת לביתכם, הנכם מוזמנים להגיע לאבן אם ולבחור ריצוף עתיק בגוון, גודל וטקסטורה שונה שישתלב בצורה טבעית בתוך הבית ויענה על הטעם האישי שלכם.

ריצוף טבעי

ריצוף פנים וריצוף חוץ מאבן טבעית מקנה לעיצוב המבנה מראה איכותי במיוחד, בזכות הגיוון הייחודי של כל מרצפת ומרצפת, זאת בזמן שהוא מעניק לו מתכונותיו הטבעיות המסייעות בבידוד התרמי, הן מחום בקיץ והן מקור בחורף.

למה אנחנו?

ראשית והכי חשוב- השירות!

בבואך לאולם התצוגה ילווה אותך הצוות המקצועי במתן עצות וטיפים המתואמים לצרכיך ולתקציבך. ניסיון השנים והידע המקצועי של הצוות יאפשרו לך לדעת ביעילות ובמהירות מה דרוש לך ויעניקו לך את השירות המושלם בדרך לבית מושלם.

סרוק אותי!

סרוק אותי!
סרוק את הברקוד של אבן אם דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

מפת הגעה

סרטים