יצירה ועץ חיפה

לא נמצא.





לתוצאות חיפוש תואמות עבור:
יצירה ועץ חיפה - לחץ כאן


ייתכן שהדף לא קיים בפורטל
הפורטל ממליץ לכם לחפש תוצאות תאומות. על פי החיפוש שלכם

יצירה ועץ

101  Woodstop  יצירה ועץ הנמצאים בעיר חיפה שבצפון מציעה עבורכם אולם תצוגה רחב ומרחב חיצוני בו תמצאו את כל סוגי העצים ועיצובי העצים לבית ולגן.

מה ניתן למצוא אצלנו?

 בין אם אתם בונים משהו בעצמכם ובין אם אתם נגרים מקצועיים, לפני תחילת העבודה והחיפוש אחר העיצוב המושלם עבורכם אנו מזמינים אתכם לצפות באולם התצוגה הענק של יצירה ועץ בו תוכלו למצוא מגוון רחב הכולל מוצרים לגינה ולבית, עץ לפרגולות, עץ דקים, רעפים, עץ לבנייה ועוד.

באולם התצוגה תוכלו לראות את שלל המוצרים שלנו- החל ממוצרים בנויים וכמובן את חומרי הגלם, מגוון העצים והמוצרים המשלימים לעיצוב הבית והגן.

אולם התצוגה כולל:

מוצרים לגינה– הכוללים אדני רכבת, דשא סינטטי, במבוק ומוצרים נלווים.

עץ לבניה– הכולל עץ אורן, עץ ברזילאי קשה, עץ קרוליינה ועוד...

עץ לפרגולות– הכולל עץ, רעפים, מוצרים לפרגולות ועוד, בנוסף שירות חיתוך עץ בהתאמה אישית.

עץ לדקים– הכולל דק מעץ קרולינה, דק מעץ ברזילאי קשה, דק מעץ אורן ועוד.

רעפים– הכוללים רעפי שינגלס, רעפי פח רב רעף, רעפי חרס "מרסלייז" ועוד..

למה אנחנו?

כשאתם מחליטים לבנות, לשנות, לשפץ- העיצוב של מה שתבחרו הוא זה שיעשה את ההבדל בין אם תצאו מרוצים או לא. ב 101  Woodstop  יצירה ועץ כשתכנסו תבינו שאצלנו הכי חשוב- השירות!

בבואך לאולם התצוגה ילווה אותך הצוות המקצועי במתן עצות וטיפים המתואמים לצרכיך ולתקציבך. יעזור לך לבחור את העיצוב ואת הסגנון המועדף עליך והכל בכדי שתצא שלם ושבע רצון מהבחירה. ניסיון השנים והידע המקצועי של הצוות יאפשרו לך לדעת ביעילות ובמהירות מה דרוש לך ואילו כלים ואביזרים מותאמים לתנאים בביתך.

וכמובן זו ההזדמנות שלכם לשדרג את ביתכם מבלי להוציא סכומים מטורפים.

הסיור הווירטואלי ב 101 Woodstop   יצירה ועץ

מטרתו של הסיור הווירטואלי בפורטל עיצובים 360 הוא להמחיש את המקום באופן הכי אמתי שיש ולתת לכם- הצופים את ההרגשה שאתם ממש מטיילים בתוך אולם התצוגה.

כשתכנסו לסיור הווירטואלי של עיצובים 360 תצפו ב 360 מעלות בכל המקומות באולם התצוגה החל מהכניסה דרך מגון סוגי העצים לבית ולגן ודרך אולם התצוגה הרחב שלנו.

לפני שתקבלו החלטות ובעודכם מתרווחים על הספה בבית- היכנסו לסיור ותנו לעצמכם לדמיין את מה שאתם רואים באולם התצוגה אצלכם בבית.

פשוט כנסו לסיור הווירטואלי, טיילו וסיירו במקום, הציצו על המגוון העצום שיש ליצירה ועץ להציע, סמנו מוצרים שמצאו חן בעיניכם ותבואו מוכנים.

בואו לבקר...

101  Woodstop  יצירה ועץ, שד' ההסתדרות 101, חיפה.  (לחצו על ה WAZEבסיור והגיעו ליעד)

שעות פתיחה:ימים א'-ה' 08:00-17:00

                      ימי ו'- 08:00-13:00