רהיטי טופ האוס שפרעם
שפרעם
1527 צפיות

על המקום

רהיטי טופ האוס שפרעם

רהיטי טופ האוס בשפרעם הינו מרכז לעיצוב הבית הכולל מבחר ענק של כל סוגי הרהיטים לבית בתצוגה ענקית, בשירות ובמחירים ללא תחרות.

מה ניתן למצוא אצלנו?

באולם התצוגה של רהיטי טופ האוס תוכלו למצוא את המגוון הרחב של כל מה שהופך את חיי היום יום בבית לחיים נוחים, נעימים ומעוצבים.

באולם התצוגה הענק המתפרס על פני 3 קומות ענק, הממוקם בכניסה לשפרעם תוכלו ליהנות ממגוון רחב ידיים של כל סוגי הריהוט הכולל: ספות וסלונים, כורסאות ישיבה, שולחנות ומזנונים, פינות אוכל וכסאות, חדרי שינה ומזרנים, פינות ישיבה, אקססוריז, אביזרים משלימים ועוד...

למה אנחנו?

 

שלוש קומות של רהיטים עכשיויים!

קולקציה חדש עם בדים מובחרים!

ספות מעצבים לפי מידה בהזמנה אישית!

סלונים באיכות הגבוהה ביותר לפי תקן אירופאי!

מזנונים וחדרי שינה מעץ מלא!

אפשרות להזמין בכל סוגי העץ והמידות!

ראשית והכי חשוב- השירות

בבואך לאולם התצוגה ילווה אותך הצוות המקצועי במתן עצות וטיפים המתואמים לצרכיך ולתקציבך. ניסיון השנים והידע המקצועי של הצוות יאפשרו לך לדעת ביעילות ובמהירות מה דרוש לך ומה הטעם והעיצוב של הריהוט המבוקש. תזכו לקבל יחס אישי וחם, שירות מכניסתכם לאולם התצוגה ועד לביתכם עם רהיטים באיכות וברמה גבוהה הכוללים הובלה והרכבה, אחריות ושירות של שנים.

הסיור הווירטואלי ברהיטי טופ האוס

מטרתו של הסיור הווירטואלי הוא להמחיש את המקום באופן הכי אמתי שיש ולתת לצופים את ההרגשה שהם מטיילים בתוך אולם התצוגה באופן מוחשי.

כשתכנסו לסיור הווירטואלי תצפו ב 360 מעלות בכל המקומות באולם התצוגה החל מהכניסה דרך מגון רחב של פינות ישיבה וסלונים, חדרי שינה, פינות אוכל ועוד...

אומרים שתמונה אחת שווה 1,000 מילים, אז תארו לכם למה שווה סיור ווירטואלי שלם?

פשוט כנסו לסיור הווירטואלי, טיילו וסיירו במקום, הציצו על המגוון העצום שיש לרהיטי טופ האוס  להציע, סמנו מוצרים שמצאו חן בעיניכם ותבואו מוכנים.

בואו לבקר...

רהיטי טופ האוס, רחוב ראשי שפרעם. (לחצו על ה WAZE בסיור והגיעו ליעד)

שעות פתיחה: ימים ב' - ש'  09:00-21:00

                     יום א'- סגור

 

סרוק אותי!

סרוק אותי!
סרוק את הברקוד של רהיטי טופ האוס שפרעם דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

מפת הגעה