מודלו היפר משרד

לא נמצא.





לתוצאות חיפוש תואמות עבור:
מודלו היפר משרד - לחץ כאן


ייתכן שהדף לא קיים בפורטל
הפורטל ממליץ לכם לחפש תוצאות תאומות. על פי החיפוש שלכם

מודלו ריהוט משרדי חיפה

מודלו היפר משרד – מוניטין של עשרות שנים

שעות פתיחה:
א'-ה': 09:00-17:00
שישי: 09:00-13:00
שבת: סגור!

כשאתם באים לבחור ריהוט משרדי עליכם לקחת בחשבון מספר גורמים, הריהוט צריך להיראות מרשים ויוקרתי, אך יחד עם זה גם נוח ופונקציונאלי

רהיטים למשרד אלו רהיטים שילכו אתכם שנים ארוכות, הם צריכים להיות רהיטים איכותיים, עשויים מחומרים עמידים, חזקים וברמת גימור גבוהה. בחברת היפר משרד בע"מ מייצרים רהיטים העונים על כל הפרמטרים, הם גם יפים, הם גם נוחים ואיכותיים.

אתם מוזמנים אל אולמות התצוגה ולהתרשם מהמגוון הגדול ומכל החידושים והעדכונים האחרונים של הריהוט המשרדי.

מודלו - גם מותג, גם איכות
חברת היפר משרד קיימת למעלה מעשרים שנה ומשמשת כמרכז לשיווק רהיטי משרד בצפון הארץ, במרכז ובדרום. אנו מגיעים לכל מקום בארץ.

חברה היפר משרד גם מייצרת רהיטים משרדיים וגם מייבאת. מפעל הנגרות שלנו מייצר רהיטים איכותיים, רהיטים המחזיקים מעמד שנים רבות. העיצובים מיוחדים, הצבעים מרהיבים והנוחות והפונקציונאליות עונים על כל הצרכים של כל סוג וסגנון של משרד.

אנו מתמחים בייצור פרויקטים אינדיבידואליים, מיוחדים ומקוריים. הודות לניסיון ולידע שצברנו במשך שנות עבודה רבות אנו יכולים לענות לכל דרישה בתחום הייצור בעץ ובמוצרים המובילים.

אנו מייבאים מערכות של ריהוט מודולארי. יש לנו הסכמי סחר עם החברות הגדולות והמובילות בעולם בתחום הריהוט המשרדי. אנו מתעדכנים בכל הטרנדים והחידושים העולמיים בתחום ומיישמים אותם במוצרים שלנו.

יש לנו רק מטרה אחת, לרצות את הלקוחות. המוטו שלנו הוא לקוח מרוצה הוא לקוח נאמן, ולכן אנחנו מקפידים מאוד על שירות מסור ואמין, על ייעוץ ותכנון מקצועי, על ביצוע קפדני, על עמידה בלוח הזמנים ועל מחירים הוגנים ואטרקטיביים.

באולם התצוגה אנו מציגים מבחר עצום ומיוחד של כל פתרונות הריהוט שאנו מייצרים או מייבאים. בין השאר תוכלו למצוא מערכות ריהוט משרדי, כיסאות משרדיים, כורסות במבחר עיצובים וצבעים, מערכות ישיבה והמתנה, שולחנות ודלפקים משרדיים, מחיצות אקוסטיות, פתרונות אחסון, אמצעים ואביזרי הצללה ועוד.

צוות החברה צבר ידע רב בתחום והוא ישמח להעמיד אותו לשירותיכם. אתם מוזמנים ליצור קשר, להתייעץ אתנו ולקבל טיפים ועצות טובות בעיצוב המשרד ובבחירת הריהוט.

כנסו סיור וירטואלי תוכלו להתרשם מהאיכות כאילו אתם נמצאים במקום